“Вісті Придніпров`я” 08/04/2016
Первинна профспілкова організація Всеукраїнської незалежної профспілки «Захист Праці» на МКП «Дніпропетровський електротранспорт» розпочала свою діяльність у 2015 році. Про результати, завдання та проблемні ситуації у своїй роботі розповіли її представники. Також спеціалісти роз’яснили, з якими проблемами до них звертаються дніпропетровські електротранспортники і як їх вдається вирішувати.
«Створюючи незалежну профспілку, ми хотіли домогтися покращення умов праці, підвищити техніку безпеки на підприємстві і заробітну плату, щоб керівництво підприємства більше дослухалося до звичайних працівників», — зазначила голова Профкому первинної профспілкової організації Всеукраїнської незалежної профспілки «Захист Праці» на МКП «Дніпропетровський електротранспорт» Світлана Грецингер.
Як підкреслила Світлана Володимирівна, у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем жителі міста пересіли з маршрутних таксі на електротранспорт. Відповідно – на підприємстві почали виводити на лінію більше техніки. «Для того, щоб трамваї ходили за розкладом, потрібні люди, яких бракує. Наш штат недоукомплектований на 30-40%. Водіям і кондукторам доводиться працювати понаднормово», — сказала Світлана Грецингер.
Крім того, незалежна профспілка прийшла на підприємство з певними завданнями. Серед планів – створення юридичного кабінету. Там можуть надаватися консультації водіям, які постраждали в ДТП, і допомога у вирішенні соціальних питань робітникам дніпропетровського електротранспорту.
Також, Світлана Володимирівна повідомила, що за інформацією членів профспілки — працівників підприємства вартість проїзду на Дніпропетровському електротранспорті планується підняти до 2 гривень з 01 травня 2016 року та до 2,50 грн. з 01 липня 2016 року.
«Мета створення даної профспілки – захист інтересів працівників. Наша профспілка є молодою організацією, та вже має симпатиків і підтримку серед чиновників та депутатів. Ми налагоджуємо контакти з міжнародним профспілковим рухом і організаціями в сфері охорони праці. Наша мета — розширення комунікацій між трудовими колективами, держапаратом і громадськістю», — зазначив радник з правових питань Всеукраїнської незалежної профспілки «Захист Праці» Олексій Андрєєв.
Він також додав, що комунальне підприємство «Дніпропетровський електротранспорт» пережило дуже багато проблемних років. Наприклад, з 2003 по 2013 рр. у місті активно працювали маршрутки, які потроху витісняли електротранспорт. За ці 10 років зменшилася кількість перевезень, скоротилася кількість працівників, не проводилося оновлення рухомого складу і т.п.
На думку Олексія Андрєєва, одним із важелів впливу на дану ситуацію – є укладення колективного договору за участю усіх профспілок, існуючих на підприємстві, у тому числі і за участю профспілки «Захист Праці». Колективний договір може передбачити не тільки питання безпеки праці, а й будь-які зобов’язання між адміністрацією підприємства, працівниками та міською владою. (http://vesti.dp.ua/yak-nezalezhna-profspilka-planuye-virishuvati-problemi-pracivnikiv-dnipropetrovskogo-elektrotransportu/)